zondag 9 januari 2011

Antje Monteiro in We Will Rock You

Vanaf 7 januari staat Antje voor het eerst op het podium in het Beatrix Theater in de Rockmusical 'We Will Rock You' in de rol van Killer Queen!


Foto Jim Hoogendorp http://www.persfotobureau.com/


 
Na weken repeteren is het dan eindelijk zover en zal Antje de rol gaan over nemen van Pia Douwes.

Antje : `Het is heel erg spannend omdat dit de eerste keer is dat ik later in een productie stap. Normaal ben je er vanaf dag 1 bij en repeteer je 6 tot 8 weken. Nu stap ik in een productie die al draait. Vannacht heb ik heel onrustig geslapen, steeds spookte de teksten, de scènes en de pasjes door mijn hoofd. Als ik nou maar niets vergeet!! Maar ik heb er veel zin in. Killer Queen is een te gekke stoere, sexy rol. Kan niet wachten om het publiek er mee te verassen!`.







Geen opmerkingen: