donderdag 7 mei 2009

Jan Smit zijn nieuwe dubbel-CD en DVD “Live ‘09”




Afgelopen zaterdag 2 mei signeerde Jan Smit zijn nieuwe dubbel-CD en DVD “Live ‘09” in zijn winkel J-Style te Volendam.

Honderden fans hadden zich verzameld om een glimp op te vangen en met Jan op de foto te mogen en een gesigneerde exemplaar van zijn nieuwe dubbel-CD en DVD “Live ‘09” te bemachtigen. Ze waren van heinde en verre gekomen er waren zelfs fans uit Belgie.

Jan nam rustig de tijd om met een ieder op de foto te gaan en kado's aan te nemen die sommige fans mee hadden genomen.

Jan Smit zou tussen 12.00 uur en 14.00 uur aanwezig zijn om te signeren maar na 14.00 uur stond er buiten nog een lange rij wachtende fans, waar Jan toch nog de tijd voor had genomen.

Jan verteld op zijn website:

Vanmiddag van 12 tot 2 stond er een signeersessie gepland in mijn kledingwinkel. Toen ik om half 10 toevallig langsreed stond de hele straat al vol! Uiteindelijk ben ik om half 12 alvast maar begonnen en was ik om 4 uur pas thuis... Ben nu de hele middag al mijn kaken aan het masseren... Haha. Het was een lange maar zeer geslaagde dag!

Een foto uit ons persbestand siert het verhaal!!



Foto's www.persfotobureau.net

Geen opmerkingen: