donderdag 15 januari 2009

Estelle Gullit vs. Leco van Zadelhoff in Wie Ben Ik?

Zaterdag 17 januari start nieuwe reeks van hilarisch spelprogramma
Estelle Gullit vs. Leco van Zadelhoff in Wie Ben Ik?

Zaterdag a.s. neemt Estelle Gullit het in de eerste aflevering van een nieuwe reeks van Wie Ben Ik? op tegen haar goede vriend Leco van Zadelhoff. Estelle strijdt onder leiding van teamcaptain Patty Brard tegen visagist en stylist Leco die op zijn beurt wordt bijgestaan door teamcaptain Gerard Joling. Samen met actrices Annick Boer en Nelly Frijda, die het ook tegen elkaar opnemen in dezelfde show, is het feestje compleet. Wie Ben Ik? is vanaf zaterdag 17 januari om 20.00 uur te zien bij SBS 6.

Na het succes van afgelopen jaar, met gemiddeld 1,3 miljoen kijkers per aflevering, brengt SBS 6 een nieuwe reeks van Wie Ben Ik? op de buis. Op de zaterdagavond zorgen teamcaptains Gerard Joling en Patty Brard onder leiding van presentatrice Tooske Ragas voor veel hilariteit met nieuwe afleveringen van de succesvolle spelshow.

Gerard en Patty worden wekelijks bijgestaan door bekende Nederlanders. In de aflevering van zaterdag a.s. maakt Estelle Gullit haar opwachting. Ook de bedenker van de “Leco-look” en de actrices Nelly Frijda (o.a. bekend van Flodder) en Annick Boer (o.a. bekend van Grijpstra en de Gier) proberen met behulp van vragen en cryptische omschrijvingen te raden wie, wat of waar ze zijn. Kortom, het belooft weer een gezellige show te worden!

Wie Ben Ik?
Vanaf zaterdag 17 januari wekelijks om 20.00 uur.

Geen opmerkingen: