vrijdag 5 september 2008

Ik, Adriaan Veerman


Bij Uitgeverij BZZTôH verschijnt op 18 september:



Ik, Adriaan Veerman



Auteur : Adriaan Veerman

ISBN : 978 90 453 0933 0

Omvang : 160 pag.

Prijs : circa € 9,95







Ik, Adriaan Veerman schetst een uniek beeld van de Volendammer dorpscultuur met al haar eigenaardigheden.



Ik heb nog nooit zó gelachen!

– Jan Smit



Je proeft de zilte zee, Volendam ten voeten uit. Ik heb het als zeer leuk en herkenbaar ervaren.

– Marco Borsato





Het is leuk, lief, hilarisch, ontroerend en herkenbaar. Kortom, een aanrader voor iedereen!

– Joke Bruijs



Ze konden al goed voetballen en leuk zingen en nu blijken ze ook nog eens heel grappig te kunnen schrijven!

– Willem van Hanegem



Als je humor hebt, moet je dit boek lezen.

– Jan Keizer



Als ik dit van tevoren allemaal had geweten, was ik er misschien wel nooit ingetrapt.

- Yolanthe Cabau van Kasbergen

Geen opmerkingen: