PRINCESS KERSTBORREL 2008
Op woensdagavond 17 december 2008, vierde Aad Ouborg op bijzondere wijze zijn 25-jarig jubileum als ondernemer, tijdens de Princess jubileum Kerstborrel.
De keuze voor deze locatie was niet toevallig; in 2008 vieren Circus Herman Renz en Princess hun 12,5-jarige samenwerking. Met vele circusacts, show, glitter & glamour en culinaire verrassingen, werden de ruim 900 genodigden vermaakt onder Aad zijn motto: “Ondernemen is Entertainen”. Bij aankomst werden de gasten al getrakteerd op glühwein en warme chocolademelk en werden zij toegezongen door een heuse zingende kerstboom.
Ondernemen is Entertainen
Na het ontsteken van de prachtig versierde kerstboom door Aad, zijn tweelingzus Els en zijn twee jongste kinderen Jaap en Lotte, kon het spetterende programma beginnen. Musicalster Maaike Widdershoven trad op met kinderkoor Princess Young Stars onder muzikale begeleiding van Tonny Eyk met zijn kwartet.
Als openingsact werd in de piste een film vertoond met daarin een opeenvolging van bijzondere momenten uit 25 jaar ondernemen van Aad.
Daarna werden enkele spectaculaire circusacts opgevoerd en traden o.m. Paul de Leeuw, onder begeleiding van Cor Bakker,
Belle Perez en de flamboyante, buitengewone jongleur Paul Morocco op. Tevens werd er een ballad gezongen door Claudia de Graaf uit de nieuwe musical Super Model de Musical waarvan Princess hoofdsponsor is. Princess presenteerde ook haar sporttak, waar tennistalent Jesse Huta Gulang, sinds kort deel van uitmaakt.
Afterparty
Na het showprogramma in de piste ging het feest door in de ontvangsttent.
Internationaal en nationaal bekende topchefs (waaronder: Paul Fagel, Constant Fonk, Felix Alen, Robert Kranenborg) en ook Princess Ambassadeurs Cas Spijkers, Tonny Eyk, Felice en Chef Ramzi verwenden de gasten met culinaire gerechten. Stevie J. hield de stemming er goed in met een fantastisch muzikaal optreden. Ook Caroline Dijkhuizen gaf een swingend optreden samen met twee collega’s met de supreme’s act.
25 jaar
Aad begon 25 jaar geleden als ondernemer. Om zijn producten extra kracht bij te zetten werkte hij in de loop der jaren met vele artiesten samen. Daarnaast werden ludieke acties bedacht om de verkoop van Princess producten te stimuleren. In een heus historisch museum in het circus werden o.a. de meest bijzondere producten uit 15 jaar Princess geschiedenis tentoongesteld.
Succes
Volgens Aad is succes pas succes als je het ook samen kunt delen. Middels deze geslaagde jubileum kerstborrel bedankte hij zijn genodigden voor hun vertrouwen in Princess en voor een bijzondere en succesvolle samenwerking.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten