dinsdag 24 maart 2009

Postcode Loterij Een tegen 100 met Caroline Tensen bij NCRV

Uit welke categorie wil je een vraag? Zet je het ABC-tje in? Dilemma’s die de kandidaat in Postcode Loterij Eén tegen 100 krijgen in deze spannende kennisstrijd, waarin hij het moet opnemen tegen honderd tegenkandidaten. Vanaf zondagavond 3 mei is Postcode Loterij Eén tegen 100 weer terug bij de publieke omroep. Caroline Tensen vuurt vragen op de kandidaat en het publiek af. Weet de kandidaat het slim en doordacht te spelen en gaat hij naar huis met een flink geldbedrag?



Dankzij 2,5 miljoen deelnemers in de Postcode Loterij, werd er in 2008 een bedrag van 244 miljoen euro verdeeld over meer dan 66 goede doelen op het gebied van mens en natuur.

Postcode Loterij Eén tegen 100

Zondag 3 mei 21.10 uur, Nederland 1
foto Jim Hoogendorp www.persfotobureau.com

2 opmerkingen:

Brandi Todd zei

Loterijspellen zijn als een gewoonte voor mij vanwege heer Bubuza. Ik geloofde niet dat een spreukgebruiker een spreuk kon uitspreken en het juiste winnende lotnummer aan mensen kon geven en dat ze het loterijspel daadwerkelijk zouden winnen. Mijn leven is vandaag een getuigenis omdat ik 59.000.000 miljoen dollar heb gewonnen met de hulp van Lord Bubuza lotnummers. Ik nam contact op met heer Bubuza voor hulp bij het winnen van een loterij via WhatsApp: +1 507 400-0072, hij vertelde me dat er een spreuk moest worden uitgesproken zodat hij mijn winnende nummer kon onthullen, ik gaf zijn vereisten voor het uitspreken van de spreuk en daarna de spreuk uitsprekend die hij lotnummers gaf en een site waar ik speelde en 59.000.000 dollar won, hoe kan ik deze man genoeg bedanken? Zijn betovering is echt, hij is een God op aarde en ik raad iedereen aan die hulp nodig heeft om een loterij te winnen. Neem contact met hem op via WhatsApp: +1 507 400-072 of e-mail: lordbubuzamiraclework@hotmail.com

Joe and Jess Thwaite zei

Joe en Jess Thwaite wonnen dinsdag meer dan £ 184 miljoen in de EuroMillions-trekking met een geluksdipticket via de app van de Nationale Loterij. Ik kan mijn geluk niet meer tegenhouden, allemaal dankzij Lord Bubuza, de spreukgebruiker, die ons de lotnummers heeft gegeven die onze droom vandaag hebben laten uitkomen. Lord Bubuza is spiritueel begaafd, hij is een SEER en hij gaf ons de lotnummers na het uitspreken van een spreuk voor ons. Ik geloofde het eerst niet toen ik getuigenissen over hem las, maar nadat ik hem een keer had geprobeerd en hij een loterijspreuk voor ons uitsprak en ons de lotnummers gaf en we wonnen, kan ik hem moedig aan iedereen aanbevelen. Sluit me aan bij mij en waardeer hem. Zijn website: Lordbubuzamiraclework.com of e-mail: Lordbubuzamiraclework@hotmail.com of WhatsApp: +1 951 442 2214