zaterdag 10 januari 2009

SBS 6 van start met nieuwe reeks Wie Ben Ik?

SBS 6 van start met nieuwe reeks Wie Ben Ik?

Na het succes van afgelopen jaar, met gemiddeld 1,3 miljoen kijkers per aflevering, brengt SBS 6 een nieuwe reeks van Wie Ben Ik? op de buis. Op de zaterdagavond zorgen teamcaptains Gerard Joling en Patty Brard voor veel hilariteit met nieuwe afleveringen van de succesvolle spelshow. Zij worden wekelijks bijgestaan door bekende Nederlanders. De presentatie blijft onveranderd in handen van Tooske Ragas. Wie Ben Ik? is vanaf 17 januari elke zaterdagavond om 20.00 uur bij SBS 6 te zien.

De zaterdagavond van SBS 6 staan ook in het nieuwe jaar weer garant voor topentertainment voor het hele gezin. Vanaf zaterdag 17 januari nemen twee teams van bekende Nederlanders onder leiding van teamcaptains Gerard Joling en Patty Brard het wekelijks tegen elkaar op in een nieuwe reeks Wie Ben Ik?. De panelleden moeten ook deze reeks met het stellen van vragen en met behulp van cryptische omschrijvingen raden wie, wat of waar ze zijn.

Geen opmerkingen: