woensdag 5 november 2008

RECORDS WORDEN GEMAAKT EN VERBROKEN IN NIEUWE REEKS ‘IK WED DAT IK HET KAN!’


CARLO BOSZHARD EN NICOLETTE VAN DAM DAGEN ELKAAR UIT

RECORDS WORDEN GEMAAKT EN VERBROKEN IN NIEUWE REEKS ‘IK WED DAT IK HET KAN!’




Ik wed dat ik alle damesgeuren kan herkennen door ze te ruiken. Ik wed dat ik van elke datum sinds het jaar nul de bijbehorende dag weet te noemen. Ik wed dat ik zes bowlingballen op elkaar kan stapelen. Ik wed dat ik vijftig wasknijpers op mijn gezicht kan plaatsen. Nederland wordt weer uitgedaagd om bijzondere prestaties neer te zetten en spannende records te verbreken in een nieuwe reeks van de spectaculaire show ‘Ik Wed Dat Ik Het Kan!’, die vanaf zondag 9 november wekelijks bij RTL 4 te zien is.



In de studio ontvangt Carlo Boszhard, bijgestaan door Nicolette van Dam, talenten die voor het oog van het RTL 4-publiek unieke, gewaagde en verrassende uitdagingen aangaan. Ook worden reeds gevestigde records uitgedaagd door mensen die denken dat ze het beter kunnen. Weet iemand een prestatie te verbeteren, dan staat daar een prijs tegenover. Lukt het niet, dan is de prijs voor degene op wiens naam het record staat.



Nieuw dit seizoen is dat ook Carlo en Nicolette wekelijks een spectaculaire uitdaging met elkaar aangaan. Zo wordt de reactiesnelheid van het duo getest, door op een touch screen zo snel mogelijk oplichtende vakjes aan te tikken. Wie handelt het snelst, Carlo of Nicolette?



‘Ik Wed Dat Ik Het Kan’ ondersteunt dit seizoen het werk van kindgerichte ontwikkelingsorganisatie Plan Nederland en volgt projecten in de verschillende landen waar deze organisatie actief is. Centraal staat de campagne ‘Because I am a Girl’, waarin Plan Nederland aandacht vraagt voor de positie van meisjes in de wereld en hen ondersteunt bij de grootste uitdaging in hun leven; het verbeteren van hun levensomstandigheden en toekomstkansen.



Uitzending: RTL 4, vanaf 9 november elke zondag tussen 20.00 en 21.30 uur.



Website: rtl.nl/ikweddatikhetkan

Geen opmerkingen: